Småfranska

¦
Lagade bakade småfranska på hemkunskapen idag, gött. Jag och Wd är helt klart den bästa gruppen. Eller enligt honom i allafall. Enligt honom så är alla andra avundsjuka på vår grupp, haha skulle inte tro det. Läraren gick förbi och sa att hans deg var perfekt. Sen mobbade han mig. Eller jag tyckte ha gjorde det. Jocke och han testade mina och Gabbis reflexer o.o med grytlappar xD Sen så sa Wd att han kan föreställa sig hur min och Gabbis relation är, och jag bara, ohh det tror du brara ^.^  Sen så blev han arg på mig och sa till mig fast han sa såklart Gabbi istället för Sharon och sen började han babbla en massa om att när han blir arg så säger han Gabbi till mig, det typ bara blir så, sa han. Okok. Erika är hos oss nu. Fast Gabbi och hon kollar film inne hos Gabbi. Och jag kom precis hem från min träning. Så jag orkar inte vara social med dem. Det svenska vädret i mitt hjärta. Inte alls. Det fkn snöar typ. Det är snart påsk ju. Gjorde jag ens några inlägg igår? Whatever. Tittade typ bara på youtube videor. Drog ett skämt med en kille Erika snackar med. En gamer som LOL:ar med henne antar jag. Hans reaktion var azum. Vi dog. 
Jag:Knock knock
Han: Who´s there
Jag: Go fuck yourself
Han: Den var ny :'')
Jag: Haha ja :'')
 
Grymt. Erika är azum. Jag är azum. 
Gammla bilder med ny redigering ^.^
 
/Sharon











Kom ihåg mig?