Tidig morgon

¦

Jaha, skulle gå och lägga oss vid 2 inatt så när vi typ lagt oss, så efter fem minuter såg vi att carporten hade tänds... Den tänds bara när nått rör sej väldigt mycket där då två personer behövde hoppa runt där för att den skulle tändas... Så vi blev asrädda och sen ville ingen sova efter att vi kollat huset ( med köksredskap i handen ) så vi satte på BeeMovie på tv och lät tv:n stå på hela natten x) Gick iaf upp vid sju och gav hästarna morgonhö och sen in igen för att sova, men jag kan inte somna om så jag satt och kollade hoppfilmerna från igår och ärligt talat ser det värre ut än igår när jag tittade på dem... Gah det är alltid nått som blir fel i min sits, skänkeln, blicken, handen eller nått sånt... Jaja träning ger färdighet! Har inga bestämda planer för dagen så får se vad den bjuder på helt enkelt! Vänta er ingen jättebra uppdatering dock... Var preciiiiis och släppte ut hästarna i hagen haha interssant att veta va x) Nu tjockar vi oss med cheez balls såhär på morgonkvisten x) Bild från igåååår.

 

/Gabbi



Elin    •  

Fin blogg!

Svar: Tack så mycket! =)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?