Topp 5 från Hööks

¦
Topp 5 saker från Hööks till häst/ryttare. Har inte alla dessa saker utan tycker dem är snygga =)
 
Ryttare
1. Bling ridbyxor. Sharon har ju två par som jag brukar få låna, de är så extremt sköna! Kostar runt 500kr men lätt värt pengarna^^ Snygga och passar till flera outfits så ett + till det!
2. Lami-cell hjälmen ( som jag/vi äger ). Hyfsat dyr men snygg är den ju, och skön och luftig!
3. JH Collection pikè. Sjukt snygg och vill verkligen ha den! Snyggast i röd tycker jag men både vit och marinblå är snygg.
4. Åh! Förra gången vi alla var på Hööks så testade vi ridvantar och alla dog seriöst när man testade dessa! Vill hemsk gärna köpa dem men hade nog laggt 260kr på något annat... Sedan är de lite tjockare ( inga direkta sommar vantar ) och finns inte i riktig svart. Hade endå lätt köpt dom om jag hade pengar över^^
5. JH Collection väst. Äger inte den heller men vill såå gärna. Snygg och skulle matcha perfekt! Gillar både denna marinblå oh röd.
6. Lammsulor. Varma till vintern och funkar utmärkt. Billiga ( ? ) är dem med. Köper alltid in flera par sånna till vintern hehe x)
 
Häst
1. Gummityglar. Behövs väll knappast en förklaraing till dessa. Sköna, snygga och billiga! ( Vi har dem i brun, men ska nog inköpas i svart med! ).
2. JH Collection bruna lädergrimma. Äger ingen lädergrimma än och denna är ju sjukt snygg.. Borde kanske köpa den hehe? Otroligt snygg är den ju, gillar att den är brun med vit fodring och ett + till den inbroderade texten!
3. Magic Brush. Har dem i blå och älskar dem. Finns inga bättre borstar!
4. Gold Medal schabrak. Har ju den nya modelen i marinblå och brun. Snygga!
5. Compositi plaststigbyglar. Snyyggaa och sköna. Känns knappt som man har en stigbygel där ibland! Ett + till att man kan byta ut plattorna och matcha ännu mer!
6. Aachenträns Hunter Claridge House. Vill ha det i svart. Snyggt dock mistänker vi att de har hårda kanter och kan skava lite på hästen ( ? ) men har inte hört något sådant än... Äger ju inget träns än heller så lutar mot att jag och Sharon vill ha detta eller ett snyggt pullarträns!
 
Lite uppdatering såhär mitt på dagen ( tidsinställt )^^ Ska försöka att göra tidsinställda såhär till mitt på dagen^^
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?