Tre dagar

¦

... Utan att ha vari är i stallet!? Iaf tog tre bussen med Clara och vi skulle rida ut men eftersom vi bokstavligen höll på att blåsa ut på åkern blev det ändrade planer^^ Jag red då barbacka Fiona i ridhuset hehe asså det låter som att hela ridhuset ska brytas på mitten och alla bjälkar typ låter hel knastrigt :0 Somtur är det jag som är rädd och inte hästen^^ Ville rida barbacka för att jag helt enkelt 1) inte orkade sadla eller ta upp henne till stallet 2) hade inte ridigt barbacka ( ordentligt pass ) på ca 1 månad^^ Övade på halter och igångsättningar som gick bra men hon var lite lat i mitten av ridpasset och ville inte riktigt lyssna på mej men senare mot slutet så blev det lite bättre^^ Hon var osså väldigt nyfiken på Narisa som Clara red då^^ Blev galopp i båda varven som gick bra det med :) Som vanligt ska jag titta på TWD när jag er hem heh x) Några bilder från idag!

 
/Gabbi


Marlene    •  

Allt bra? :) Ha en trevlig fredag! kram

Svar: jadå :) tack dessamma, trevlig lördag! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?