Vigjåiovjiåvksfgvki

¦

Har precis kollar klart dagens avsnitt av TVD, helt klart bästa hitintills! Sjukt bra så jag vet inte vad ^_^ gdipltegåp vill se nästa del nuuuuu.
Iaf duschade och tvättade håret så fort jag kom hem och sen så ja, kollade TVD medan jag gjorde annat samtidigt haha!

Sharon la upp filmen från igår så kolla gärna på den! Vet fortfarande inte om jag eller Sharon ska till stallet för bussarna går hemsk dåligt på helgdagar ( påsk och sånt ) och det känns helt onödigt att bara åka dit för att rida Gulla och dessutom vara där i typ i fem timmar... Men men låter er veta imorgon!

Ska kanske kollar nått mer på tv/datan och kolla alla bloggar sen så får jag äntligen sova i min kära och saknade säng :]
Ska se om det finns någon duglig bild i iPaden haha annars blir inlägget utaaan...
Hittade en bild som tur x)

 

/Gabbi












Kom ihåg mig?