Why do you [haveto] be mad? O.o

¦ Surprise
Ett internt skämt mellan Gabbi, Erika och mig HA GAY Spelade såndär fotbolls grejs på håltimmen. Erika och jag var azum. Vi vann två gånger i rad. Fast de andra lagen vann också ibland. Sen skulle E spela ett skitspel på sin mibil så hon dumpade mig och då blev jag arg på henne. Arg arg liksom. Haha nej. Vi var grymma på basketen sen. Åter igen vi är azum. Sen va vi efter skolan igen. Hon typ bor här. Vi tittade på Titianic. Ska aldrig mer se den igen. Vi kom fram till att alla killar borde vara som Jack. Jack i filmen.  Förstående. Och att vi också ville ha realtioner som dem. Dem i filmen. Men sådana finns bara i filmer. Sen började vi prata om helt random shit. Typ att vi kanske redan har träffat de vi kommer gifta oss med. Wierd. 
 
/Sharon











Kom ihåg mig?