50/50

¦

Första dagen på Prao:n var super, är på Norrgården dvs med 5-6 åringar. De är supersöta, speciellt en som är helt adorable! Hänger efter mig och kallar med "fröken" haha... Fick bra tider och lite info, leker mes med dem dvs ritar bilder till alla tjejer, spelar spel, och är ute med dem =) Läste även en bok för dem haha jag måste vara bäst...

Iaf sedan åkte jag till stallet och skulle skritta ut med Clara... Skitdåligt gick det då ponnyn lekte stegra-av-Gabbi leken. Slutade med att jag gick med henne och red en stund i ridhuset. Det gick bättre lite småhopp och så men endå, nu ska hon ridas i ridhuset tills hon fixats lite så vi slipper ha en lös häst på vägarna.. Jaja tar nya tag nu så hoppas vi på att det är nån engångsgrej.. Det är ju enbart trams då hon inte har ont eller är rädd för bilar...Ska kolla på Glee hemma istället :)

Vet ju inte hur intressanta inläggen kommer bli de följande två veckorna då båda praoar.. Vi får se!

 












Kom ihåg mig?