Busiga gammelhästen!

¦
Jag och Ester occuperade Dusches och hängde med ut med Clara till gräsfältet! Hon och Spirit firar ju ett år så hon ville bli fottad. 
 
Red barbacka till en början på en enorm häst. Hon har en rund mage men en inte så trevlig ryggrad men det funkade fint endå! Red lite i skritt och trav och ja, hon är ju väldigt fin, lilla gammla damen. Sedan bytade vi för att jag skulle fotta Clara. Ester red lite och skulle testa ta en galopp... och hamnade på hästens hals x) Sedan ville jag testa och första gången...
Alltså jag var väldigt nära där men icke. 
 
Hon kommer i fin galopp med huvet uppe, sen helt plötsligt gör hon ett skutt, dra ner huvet och stannar! Inte lätt att hålla sej kvar hehe x)
 
Testade en gång till och...
Haha, det gulligaste är att hon har sä spetsade öron x')
 
Och lite fler bilder från idag! Alla bilder är tagna av ständigt utvecklande fotografen Ester som lyckade bra idag! Jag är inget jättehus på henne heller ju (1.48 mkh) så inte så jättelustig att hon får av mej så enkelt x)
Märkte även att jag och ponnyn matchade hehe x)
 
Sedan fick Ester rida lite till tills vi skrittade hem!
Har inte fått bilderna på när jag rider Spirit än men när de kommer så fixar jag ett inlägg med dem! 
 
Fick skritta Spirit hem och väl hemma så fick Spirit ett bad! Gick sedan ut med henne och Batman till en liten gräsplätt en bit bort och betade en stund. Riiiiiktigt härligt, varm och skönt och kändes precis som sommar :)
 
Iaf kommer fler bilder mot kvällen så håll utkik!
 











Kom ihåg mig?