:@

¦

Man måste ju bara älska det svenska vädret :")

Idag så var jag + 3 andra fröknar på utflykt med några av våra barn och några av lillgårdens barn till tuttifrutti huset. Ett sånt litet hus för barn som man nästan inte får plats i för att man är för stor haha. Jag kom preciis genom dörröppningarna. Det var byggt innomhus så vi blev inte blöta iaf.. Huset hade två våningar med olika rum inredda efter olika teman. Rymderummet var fan skitläskigt. Golvet och taket var i spegel så man typ blev svimfärdig haha

Nu sitter jag på bussen till stallet. Ester kommer vid 5 så då har jag väl precis börjat rida kan jag tänka mig. Om det inte regnar kanske jag vågar mig ut och skritta uppsuttet en liten bit eller nåt, eller så kan Ester hjälpa mig sedan efter ridpasset istället men vi får se^^












Kom ihåg mig?