Hej

¦
Asså jag suger på rubriker.
 
Iaf på So:n så visste inte en kille om man stavade till fartyg med två t så alla runt om (typ 10st) började säga sitt sen så började alla säga två t men jag var inte riktigt med på att de skämtade med han så jag bara wtf och alla bara sätt på din hjärna Gabbi hehe. Sen på idrotten så satt jag i Erikas knä på golvet så höll hon fast mej med sina ben och började kittla mej i sidan och jag dog av flabb så alla bara kollade på oss haha.
 
Sen så orienterade vi ute då ofc så var de så varmt att man bara kunde ha t-shirt och de var inte alls kalt. Sen så jag och min orienterarkompis klara så vi sprang oss helt döda i parken. Kan man hoppas på vår/sommar nu???
 
Har iaf ätit nu och fått info om att Harry (styles vem annars) ska tydligen boxas (har hittats nyfärska bilder från idag i Norge) till deras 3D film This is us omg om det är sant kommer jag dö för det gör han i ff:n Dark och jag dör bara när jag läser den.
 
Kan dra följande veckor för er här
V.19 
Mån: -
Tis: Hemma, (stallet?)
Onsdag: Orientering på förmiddan, hemma, (stallet?)
Torsdag: Lediga, nya ponnyn kommer
Fredag: Lediga, ONE FUCKING DIRECTION
Lördag: Stallet
Söndag: Stallet, med Clara på träningstävling
V.20-21
PRAO
V.22-24
Skola innan SOMMARLOV!
 











Kom ihåg mig?