Hur jag tror andra ser mig.

¦
Screw that. Hur jag beskriver mig själv är bättre.
 
Har aldrig riktigt gjort något sådant här + att vi har en hel del nya bevakare sedan bloggen startades så hashtag YOLO 
 
 
Fullständigt namn: Sharon Bieber DiCaprio Malik
Ålder: 15 bra år
Kön: I'm a unicorn you know
Skola: Slottis får tha win
Intressen: Filmer, hästar, ponnyer, serier
Bästa teenager posten: nr: 13052
Bästa filmen: TitanicTheGreatGatsby filmen
Sämsta filmen: Har inte sätt den än
Bästa artisten: Justeen Biebuuur
Låten jag lyssnar på mest just nu: She Looks Like 6 ....Jaa låten är jättegammal meeen det är din mamma också och du lyssnar fortfarande på henne ellerhur?
Motto: Fuck it
Favoit ord: Fuck 
Mest använda ord: Typ
Om mig: Jag heter Sharon. Sharon Bieber DiCaprio Malik för exakthetens skull. Jag går i skolan. Eller så springer jag i skolan. Fast man inte får springa i skolan. Jag älskar att titta på film. Men filmen måste vara bra för att jag ska älska att titta på den. Jag har grymt torra skämt enligt mina vänner men de skrattar endå åt dem. Enligt vissa är jag bra på att dissa och äga ut andra vilket också är kul att göra till en viss gräns såklart. Fast jag har ingen gräns så... När jag inte rider så rider jag inte såklart. Jag sitter aldeles för lite vid datorn, enligt mig själv såklart, och sitta vid datorn är roligast när jag vet att andra lowfucks är i skolan istället för att ha det lika bra som jag. Jag lyckades hamna i världens bästa klass så man kind of saknar den hur konstigt det än kan låta att sakna något som har med skolan att göra. Jag gillar att skriva. Inte i skolan dock. Och inte hemma heller, om det är något skolarbete som måste skrivas. Jag gillar att skriva hemma, och mest om tjejer som har det värsta perfekta livet typ. Jag bokstavligen talat lever med musik i öronen och om du tror att jag inte kan lyssna på en låt mer än 400 gånger har du fel. Gillar jag en låt så gillar jag den mycket helt enkelt. Jag gillar att äta mat. Ibland annat också. Som godis. Det va inte vad ni trodde jag skulle skriva huh? Jag äter ju inte papper precis. Jag är schysst. Och va du än tycker så har jag swag. 
 
 











Kom ihåg mig?