Hur ser jag mej själv då

¦
Fullständigt namn: Gabriella Somerhalder Styles (kan inte fatta att jag skrev Gabriella..)
Ålder: 15 år 5 månader 21 dagar
Kön: bitch, i might be
Skola: Slottis
Intressen: tumblah, serier, ponnyer
Bästa teenager posten: finns för många bra
Bästa filmen: ehm finns för många bra
Sämsta filmen: en kortfilm vi gjorde i skolan. den sög
Bästa artisten: Oneeee Directioooon
Låten (albumen) jag lyssnar mest på just nu: 'Sinners never sleep', 'Don't panic' och 'Take me home' + Glee covers occchhh '+'
Motto: "Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted"
Favorit ord: ehm
Mest använda ord:
Om mej: Gabbi ska man kalla mej. Jag hatar utropstecken och andra skitsaker. Går i 8:onde klass och suger på dubbeltäckning och särskrivning. Jag är långt ifrån social och föredrar att vara i stallet eller i mitt rum med tumblr som min enda vän. Serier kan jag inte leva utan. Därför så följer jag osså typ 5 olika. One Direction är en stor del av mej och mitt rum är bokstavligen tapetserat med affischer. Jag kan inte heller leva utan musik i öronen. Tyvärr har jag inte samma humortalang som min tvilling heller. Jag älskar skor. Och att köpa saker. Men det gör jag inte så ofta då jag har brist på pengar jämt. Att fota gör jag gärna. Inte för att bildern blir värst bra hela tiden. Det är därför jag använder mig av mitt älskade PS. Jag läser sällan böcker. Om jag läser så läser jag egentligen inte. Youtubers är osså bra.
 











Kom ihåg mig?