In school and in school after school

¦
Vår klass har alvarliga stavnigsproblem.
Det var ett jävla tjat om ordet fartyg och om hur det stavas. Vi 158 peroner längst bak diskuterade det, så sa vi till killen som frågat hur det stavas att det stavas med två t.Fart-tyg liksom. En kille bara: det kallas sär-skrivnig hah alla började asgarva typ. Sen låtsades vi om att det stavades med två t tills han gick på det, sen frågade han läraren omdet stavades med två t och hon bara nej.. och Gabbi fick typ en extrem mindfuck x)
 
På matten så fattade killen bredvid mig verkligen noll. Vi håller på med ekvationer och paranteser så typ skrev läraren upp ekvationer vi skulle förenkla - och vi fick arbeta i par - och så bad läraren mig och Ricky då, att förklara hur vi tänkte och han började men sen helt plötsligt: och nu blir sjukt komplicerat. Så det slutade med att jag fick rita upp en jävla tabell i hans räknehäfte för att han skulle fatta -.-
 
Iaf har kemi-prov imorgon och eftersom jag inte kan ett skit bestämmde jag mig för att inte plugga nu tumblr är mycket roligare :]
 











Kom ihåg mig?