Jag vill tillbaka

¦
Har min lilla mental breakdown just nu.
 
Alltså hade tänkt berätta om konsären igår mej vet ni vad, orden räcker inte till att beskriva nått så perfekt. Mest perfekta dagen i mitt liv och kommer alltid att vara. Så perfekt. Allt var perfekt. Har aldrig gråtit så mycket som igår. Skakade fan av allt gråtande. Skrek, sjöng med och hoppade för glatta livet. Niall och Louis tittade på "mej" alltså jag var den enda i vår sektion som hoppade och vinkade + att jag hade feta rosa rosetter i håret och ifall det ändå inte gjorde det kommer jag dö troende att de gjorde. Mer perfektion får ni leta efter för det kan inte hittas. Nu sitter jag och gråter för jag bara vill tillbaka så fucking mycket. Det var så perfekt. Allt. Iaf printat lite, Sharon gör en film med alla klippen. Printade inte alls från många klipp, men är helt förstörd nu så pallar inte. Det var ett Ziam moment, Niall hopp, rappade twitterfrågor, Teenage Dirtbag, Niall och Louis tittade på mej, de var 40 meter ifrån och allt vara bara perfekt.
Jag menar kolla, bara kolla och dö.
Sträng copyright (ESTER OCH ALEXANDRA FÅR LOV ATT TA BILDERNA)
 











Kom ihåg mig?