Summer feeling

¦
Ja, kändes seriöst som sommarlov. Det var varm och ljust när man cyklade hem. Gick hem till Clara och åt munkar (jag vann den där inte-slick-sej-runt-munnen tävlingen när man äter munkar hihi) och sen åt vi vår älskade jordgubbskräm med mjölk.
 
Sen så kom jag hem så gick jag till Sharons rum så kollade hon igenom gammla bilder från i sommras när vi passade gården och red i grimma och grimskaft och lyssnade på de låtarna som vi lyssnade på exakt då. Ja, alltså i kommer ihåg typ exakta låtarna för vi har dem alltid på högsta volym på tv:n och sen så studdsar vi studsmatta på gården hihih, ska såååå göras om i sommar! Och tjuv och polis i stallet nomnom haha men typ så jävla kul x)
Detta om någon är min favoritbild. Ser inget annat än glädje både från min och ponnyns sida
 











Kom ihåg mig?