Vad jag ska köpa när jag har pengar

¦
Dvs efter Falsterbo och ehm när jag fått ihop så det räcker eh ehm
Just den onepiecen alltså skit samma att ingen köper dem längre de är ursköna och jag måste köpa en känner jag. LÅNGA TRÄNINGSBYXOR + TRÖJA hur många gånger ska jag behöva påminna mej själv. Hårtoning + dip dye färg i mängder. Ett par av dessa skorna fast osäker på färgerna. Converse har jag ju redan 3 par så antagligen inte de och vansen är hmm ja just nu lutar det är ett par till svindyra martens som jag inte har betalat tillbax till mamma än.  Om ni inte redan räkna ut det är jag ett stort fan av att köpa skor, har alltid varit sen liten och kommer nog alltid va hmmmmm
 
+ sen så far man ju spara lite extra till ifall nån JB eller 1D konsär hålls i närheten (nästa år hoppas) och andra snygga saker hihi











Kom ihåg mig?