HappyyyyYYY

¦ Vardag
Var i skolan då da.
 
Iaf One Directions nya ALBUM MIDNIGHT MEMORIES SLÄPPTES IDAG OCH DET ÄR SÅ PERFEKT ATT JAG GRÅTER OMG LYSSNADE PÅ DET I SKOLAN LITE OCH TYP SPRANG RUNT OCH VAR HELT WIERD OCH ALLA VAR HELT CHOCKADE FÖR ATT JAG VAR BARA TVUNGEN ATT UTTRYCKA MIN GKÄDJE OCH JAG GRÄT TYP FÖR ATT JAG SKA HÖRA DESSA LÅTAR LIVE OCH JAG VET INTE HUR JAG SKA ÖVERLEVA DÅ OCH TILLS DESS FÖR ATT JAG GRÅTER NÄR JAG HÖR DEM OCH JAG ÄR SÅ GLAD FÖR DE ÄR BÄST OMG OMG OMG OMG ALLA LÅTAR ÄR HELT PERFA SÅKLART OCH JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA FÖR KAN INTE LYSSNA PÅ ALLA SAMTIDIGT HEJ DÅ NU SKA JAG GRÄVA NER MEJ.
 
Gifsen under är jag
Och gifen under är andra directioners till mej
Sharon har Soppan idg så jag kan lyssna ihjäl mej resten av dagen yey. Kommer förmodligen inte kunna kolla på nån serie 3-4 dagar framöver dvs tills alla andra i huset är trött på att jag lyssnar på samma album hela tiden och när jag haft dem i lurar en dag (då kan jag typ inte sjunga med osv så aj dont lajk it).
 
Nu ska jag hitta på nått aj tink.
 
 











Kom ihåg mig?