Hästshopping - helg

¦ Stallet , Surprise
Haha jao, blir lite av det denna helgen. Igår var vi ju som sagt på Hööks,Eko och Horze och ploppisen fick lite julklappar. Idag sla vi till Landäng och Myone och se ifall vi hittar något skojjigt :] 
 
Igår så åkte jag och Ester vidare till stallet och jag red lite. tänkte hoppa lite men hon kändes konstig, lite stel och hade inte riktigt lust så jag och Gabbi har bestämmt att vi tar en liten paus från hoppningen fram till jullovet och så får vi försöka rida ut så mycket som möjligt också. Hon gillar nog inte ridhuset så värst mycket.. Iaf så hämtade Ester ner ridtäcket till henne [vi tänkte om hon frös lite och blev stel p.g.a det] och lite hjälpte det nog endå. Red i ca 40 min skulle jag säga och ot slutet av passet blev hon bjuk och fin. Hon jobbade långt och lågt utan inspänninngar så jag är endå nöjd. 
 











Kom ihåg mig?