Lets go down to the tennis court

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Vanligtvis brukar jag göra ett inlägg efter skolan men inte idag.
 
Skolan var chill. Hade mina hängselbyxor och VD och Sara började sjunga Emil i Lönneberga-låten. Och de som inte tycker jag är Emil aka Gabbi i Lönneberga sä är jag en cowboy som sakar ett halmstår i munnen och vars häst har rymt. 
 
På slöjde fick jag ett nytt kodnamn; Lysmasken. Lite bättre än bröstmjölksmyra. 
 
Imorgon så ska vi på gymnasiemässa. Börjar därför 10 och är där enda till lunch och sen har vi bara eftermiddan i skolan kvar. Chill tror jag.
 
Annars har jag hunnit kolla rekordmånga ep:s på en eftermidda. 4st SPN och en TO. Sen har jag hunnit äta, fixa i PS, blogga och lyssna på musik. Hmm, undrar hur jag hunnit...
 
Ja, lyssnar faktist på Lorde's låt. Gillade ju inte den innan. Men nu så spelas bara den, och vill ni veta vad den heter får ni lista ut det från rubriken moahah
Söta bästa blubbis fluffis nuffis puffis snuffis tuffis ponny











Kom ihåg mig?