Min ridhistoria

¦ Vardag
Önskeinlägg
 
Allt började väll när jag var åtta kankse? Prova-på-ridning på MCR på sportlovet blev det. Började inte rida seriöst förrens kommande år i januari. Red en lektion i nybörjargruppen men flyttades ett steg upp samma dag haha x) Sen red jag en gång i veckan i samma grupp i kanske max 1,5 år. Då red jag en gång i veckan och vara bara i stallet samma dag som jag red. Red i samma grupp som min syster och bästa kompis.
 
Sen började min syster sköta Chivas och vi alla hjälptes åt med han. Ca ett halvår senare började jag sköta en häst. Efter ytterligare ett halvår bytade vi grupp igen. Red i den i ett halvår sen bytade vi igen. Vårterminen 2011 hyrde vi Chivas och red han 3 dagar i veckan (jag, Sharon och Ester då). Till hösten red vi inte han längre utan började ta hand om Lilly och Rose. I samma grupp red vi till vi slutade och Sharon slutade i början av 2012 och jag en termin senare.
 
I Mars blev vi dock medryttare i ÖG och sen slutade vi så småning om på MCR. Och jag måste få säga det; jag har aldrig trivts bättre på ett ställe som i ÖG. Ja, och nu några år senare så har vi Soppan på foder ;')
Har inga gammla bilder från MCR på datan så ni får en på mej och Spirran ;)
 


Rebecca&Mathias    •  

Härlig info & vilken fin bild! Ha en fortsatt fin Lördags kväll!

Svar: tack desamma!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?