Mina topp 5 älsklingsponnys

¦ Andra Hästar
1. Haymos Surprise
Måste jag änns säga nått mer? Hon är enligt mig världens universums bästaste ponny. Ingen kan någonsin ersätta henne.
2. Zwier
Trots att jag knappt rider han nått mer (väldigt sällan, är ju lång + hinner inte + han har medryttare osv) men han är trots allt den häst som passar mig bäst efter Soppan. Han är bara sååå rolig och gullig att rida och jag trivs bra med han!
3. Duchess
Alltså egentligen måste det vara för hon är bokstavligen världens skönaste häst. Hon må va gammal men det finns så mycket livslust i henne att man bara inte kan sluta skratta när man rider henne. I brist på tid och andra som rider henne har jag mest ridit henne i sommras och lite när vi bytar ponnys mellan varandra. Men honär alltid så positiv till exakt allt och man blir verkligen glad av att vara i närheten av henne.
4. Spirit
Jag sätter endå Spirit så pass högt faktist. Jag rider ju inte så många hästar och Soppan och Spirit är dem jag nog ridit mest av alla ovan nämda. Hon är långt ifrån min typ av häst men hon har aldrig heller gjort mej direkt besviken när jag ridit henne. Senast jag red henne (i måndes) så var hon faktist riktigt fin! Men hon är lite mer av en utmaning än Soppan och om jag inte ridit henne på länge så tycker jag det är roligt att få sitta upp på henne.
5. Njord
Ja, lte svårt här faktist. Velade mellan Chivas, Njord och Mulan. Men Njord hade jag ju förra sommaren och han var precis som Soppan min typ. Han var ju jäääätttteeeee söt och jag hade nån period då jag gillade unghästar. Endast 3 år var han ju och han fick ju perioder då han blev helt omvänd i huvet, nått som jag tyckte var roligt för mej haha. Har ju självfallet inte ridit han sen han åkte men minnena om hur han var till sättet är de som lever kvar än!
Jag rider ju trotts allt väldigt få hästar och det gör ju såklrt att jag aldrig fastnar vid dem.
 
 


Ida Lindborg ♡    •  

Åh vad söött!!

Svar: :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?