Snart är det december

¦ Shopping
Ja, Sharon la ju upp sin wishlist men min är ju x antal saker längre haha woops. Allt från tuggumin och märkes strumpor till Soppan och iPhone 5s x)
 
Iaf så ska de ju själv köpas lite presenter! Till Ester har jag och Sharon planerat nått lite än så länge, kommer typ inte på vad vi ska köpa till henne haha speciellt när hon ska köpa nått som vi enligt Clara kommer "kyssa hennes fötter för" om hon köper det haha x) Måste ju köpa nått likvärdigt till henne ju!
 
Till Clara ska jag, Sharon och Ester lägga ihop till en lite större sak. Vet dock inte heller vad hon ska få haha... Ev har vi lite planer på vad hon hade velat ha och har kollat runt lite vart de finns att köpa!
 
Till Sharon ska jag köpa nått med. Har ingen aning om vad jag kommer köpa men antagligen nått vi vill ha till Soppan. Det hela kommer ju såklart sluta med att allt vi ger till varandra endå är till hästen så Soppan kommer säker få typ 309 nya saker hah :*
 
Sen ska mamma och pappa och andra kompisar ha nått litet väll. Mamma och pappa gillar när vi gör saker till dom så vi kankse pysslar ihop nått till dem som när vi var 5 år hah?
 
Nä, nu längtar jag till jullovet! Snön och att kunna åka till stallet när det är ljust och kunna fotta (!!) igen haha x)
Dat blick.
 


Clara    •  

Hihih jag har börjat planera vad jag ska köpa till er hihihihihihihihihihihih

Svar: hha omg omg hihihihi
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?