Varför jag Gabbi inte borde kolla serier

¦ Serier , Vardag
Finns ungefär en miljon anledningar så detta är bara några...
 
- Om du följer så många som jag (12st) vet du till slut inte deras sändningstider och det orsakar kaos
 
- Alla jag följer har typ 5 snygga killar var i varje serie och om man kollat så många som jag... ja alltså det blir ingen bra kombination längre men så mycket sexxxiiiinesss
 
- Jag blir sjukt ledsen när någon i serien är gift med någon annan i serien (gift över huvud taget). La mej bokstavligen på vägen när Ester berättade att Jared var gift
 
- Ännu värre än det är när de har barn
 
- Att se dem med någon annan än sej själv är såklart förödande
 
- Alldeles för ofta vill jag gråta över ovanstående
 
- Dagen de tar slut är även den hemsk
 
- Och när säsongen slutar den med
 
- Det tar upp all min tid som jag egentligen borde göra nåt mer nyttigt på
 
- Du får svårt att rösta på vilken skådespelare ska vinna sin kategori i alla award-grejer (FRUKTANSVÄRT)
- Du får dåligt samvete när du inte väljer den personen på award-saken
 
- Du blir ledsen när någon dör i serien
 
Ja lite av det jag kom på. Just nu håller jag på att vänja mej vid att Jared är gift och har ett barn (har inte velat inse det sen Ester sa det i fredes..?) och sen så är mina nya (mina aka MINA boys aka alla snygga killar i alla serier jag kollar, MINA) Jensen Ackles (SPN= Dean Winchester) och Jared Padalecki (SPN= Sam Winchester)
Längst fram, Dean och sedan Sam 
 
Så anledningen till att jag egentligen kollar serier är väll.... Tja, snygga killar i guess. Och serierna är ju ofc sjuukt bra. Sedan är det väll en annan sak att man aldrig kommer få killarna i serien. Men man kan alltid drömma *-*


Eschte    •  

AAAH SNYGGINGAR!! Synd bara då att de ska hålla på och dö hela tiden x(

Svar: hahahah xd
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?