Avrammlingar på Soppan

¦
Eftersom jag inte kommer på nått bättre att blogga om...
 
Första var ju såklrt första gången jag red henne. Hon studsade och bockade tills jag flög av helt enkelt x) Andra gången var nog när hon vägrade och jag åkte en bit haha. Tredje (fjärde,femte,sjätte,sjunde och åttonde) var när hon bockade av mej på gräset 6 gånger i rad x) Nionde gången måste varit den gången i ridhuset. En helt oväntad rad med bocksprång och jag trilla av! Tionde gången var när vi badade med hästarna och hon ville lägga sej i vattnet och så trilla jag av och hon typ drog upp mej haha x) Elfte och värsta gången var när vi blev jagade av hunden. Trillade av efter en rad bocksprång och skenande. Tolfte gången va när hon blev rädd för en hötuss och sprang undan i galoppen så jag trilla ju av!
 
Andra och tolfte gågen jag åkte av min busunge x)
Tyvärr har Sharon en tendens att sluta fota/filma när nåt roligt händer så det mesta missas på bild... Jag däremot måste ju ha bildminne av allt x) Sedan har Sharon trillat av x antal gånger med och även Clara en gång!
 











Kom ihåg mig?