Bloggar flitigt

¦
Clara kom hem till oss en runda och så bara snackade vi i några timmar. Hade så mycket att prata om haha han knappt säga allt x)
 
Skit-skolan imorgon igen då. Vill bara ha sommarlov igen, nu typ. Ligger säker efter i typ alla ämnen så komer säker behöva plugga ihjäl mej imorgon.... Sharon åker till stallet och rider/longerar och tar väll en bild på an av fluffad ponny. Fast Nicole skickade bilder på henne lite (halsen ändast) ju och åh pluttis :') Ska även börja longera henne med Sarahs longersett nån dag i veckan nu. Måste typ även köpa nytt foder till henne samt så ska hon sättas upp lite i foder (hö) då hon har blivit liiiite för mager pga pälssättningen.
 
Annars så är det andra veckan i oktober snart.... Vill inte ha höst och kallt skitväder. Jaja, julen är väll bra så man får julklappar sen är det ju typ 3 veckor så fyller vi år.... Mer roliga saker, ska gå lös i alla hästaffäre och intenetbutiker och bara köpa allt till prinsessan. 
 
Tycker ni kan lyssna på Arctic Monkeys senaste album AM, enda du hört/hör i mitt rum de senaste dagarna.
Jag skulle typ göra en bakrundsbild med massa bilder till Ester igår så bara kludda jag på massa roliga djur så jag dog
 











Kom ihåg mig?