Har typ helt glömt bort att blogga

¦
Ahahah hade inte blogg.se uppe som en flik och därför har jag inte alls tänkt på at blogga...
 
Iaf så har jag hunnit städa lite, kolla en ep av SPN och kollat nya kläder! På fredag så får jag lov att beställa 3 plagg varav mamma betalar byxorna (Sharon fick kläder innan men jag fick inte). För mina egna pengar ska jag köpa mössan och mjukiströjjan.
 
Ska först ta och bestämma mej vilka av dessa jag vill ha... Färgen på 1:an är snyggare än 2:an men 1:an har inga sånna där så man kan ha ett skärp och jag tycker de är typ fult utan dem.... Har till fredag att bestämma mej!
Mössan ska jag ha för den är sååååå fiiiiin och tröjjan vill jag osså ha. Eventuellt så blir det en annan tröjja får se.
 
Mössan och byxorna hittar ni på asos.com och tröjan från forever21.com
 











Kom ihåg mig?