Massa serier!

¦ Serier , Vardag
Kollade halloween ep:n a PLL nyss och pallade inte kolla Originals så sparar det till imorgon.  
 
Sen har jag fortfarande inte kunnat hitta 5x04 av Glee så har inte kollat den än :((( Sen så liger jag back två ep:n av Awkward eftersom jag inte höll koll på när de började sin 3b säsong. Sen så kollar jag SPN så mycket jag kan ju!
Vill hinna med att blogga och sådant övrigt så kollar max 2-3 ep:n av alla serier på en dag =) Räknar med att vara klar med SPN till jul ev. efter eftersom jag bara är på halva säsong 2 och de är inne på sin 9:de (!!!!) säsong =)
Haha palla, när vi passade gården i sommras så leker vi alltid med bokstävsmagneterna på kylskåpet och jag lyckades få fram en riktigt fin mening! Haha skrattade ihjäl oss (och en viss Clara som ville bomba Soppan istället) x)
 











Kom ihåg mig?