Seriesnack

¦
Jaha, själv har jag svårt för att hitta alla exakta datum för när alla börjar men ungefär såhär:
 
The Walking Dead start 6 oktober och jag kan streama den 7 oktober; Måndagar
The Originals tror jag börjar 9 oktober och jag kan streama 10 oktober; Onsdagar
Marvel's agents of S.H.I.E.L.D. kollar jag på TV på; Torsdagar
The Vampire Diaries start 3 oktober och jag kan streama 4 oktober; Fredagar
Glee start 26 september och jag kan streama 27 (4 oktober); Fredagar
 
Dessa serier har jag mest koll på när de ska börja. Awkward ska osså börja på sin säsong 3B i höst men hittar inga datum... Pretty Little Liars går ju inte under hösten men en Hallowen Special kan jag streama 23 oktober. Teen Wolf börjar (precis som PLL) när de andra serierna har midseason! Sherlock har ju sagt att de ska komma en säsong 4 och inte änns 3:an är ute och ingen vet riktigt när de kommer heller.. Ja, tror inte jag glömt nån serie nu... Under The Dome kollar jag ju nu på vodly och får se när den börjar igen! Samt Skins som jag väntar på då och då hehe.
 
Sammanlagt följer jag 11 serier och fler ska det bli!
 


Ester    •  

YAY! Duttig Gabbi som kollar på S.H.I.E.L.D och Sherlock :D MEN DU MÅSTE SE SUPERNATURAL OCH DW SNÄLLA BARA NÅT AVSNITT D: har ingen att prata med om allt awesome annars!

Svar: eller hur! aa fast måste kolla klart UTD först så kanske jag koller DW =D
Sharon Eden America Hajny

Julia    •  

The originals släpptes igår :)

Svar: Ja jag vet, märkte det :)
Sharon Eden America Hajny

Julia    •  

Vet du nå var man kan se avsnittet utan att ladda ner? :)

Svar: Jag såg mitt här http://www.putlocker.ws/file/574F1F554FCFCAB8 :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?