You're gonna miss me when I'm gone

¦
Red i ridhuset idag, orkade inte ta mig ut någonstanns. Dels för att det blåste och bonden plogade stubben bakom oss :'( 

La fram några travbommar på medellinjen som jag red över. Hon hade bra framåtbjudning idah hihih 

Red inte så länge, typ 30 min eller något mem lekte lite med henne efteråt istället. Pussgurkan :") 

Btw har vi sagt att vi ska iväg på en P&J den 27? Ska bli såå kul! Gabbi ska "tävla" henne. Dels för att vi bara vill ta henne en omgång så hon orkar och dels för att jag inte vågar tävla, även om det bara är en P&J haha men det kommer säkert gå bra! 




Follow Kidrauhl    •  

Hej! Gillar du Justin Bieber? Då kan du följa Justins steg i sin kärriär genom vår Nya Justin Bieber blogg för daglig uppdatering om #Musicmondays & #BelieveMovie! Kika gärna in! Kram










Kom ihåg mig?