Att lära hästen trix

¦
Juuust nu i mitt lilla huvud fick jag en enorm lust att trickträna med Soppan och NH träna...
 
Har ju testat det ca 2-3 gånger tidigare och första gången måste det ha gått bäst. Buga har vi lärt henne fast har inte tränat på ett tag så hon glömmer lite sen kommer hon på vad vi ber om. Sen har vi tränat bergsgeten ganska mycket som hon klarat några gånger med! Vill gärna lära henne komplement (står på framknäna). 
Bugar.
 
Hade såklart även velat kunna rida henne i halsring iaf i ridhuset. Har testat några gånger men hon förstår inget alls haha.. Har fått tips om att ha träns på och halsring och ta i den istället men hon fattar verkligen inget. Får väll hålla oss till trickträning istället!
 
Själv håller vi/jag oss till mer lätta och roliga trix och skulle inte vela lära henne t.ex stegra.
 
Dock vet jag med mej själv att jag har lust med det nu men imorgon eller överimorgon kommer jag inte ha den mista lust att tickträna med henne hahah x)
 











Kom ihåg mig?