En dag på Böke

¦
Följde med Clara till Böke idag då.
 
Superkul att vara där, fin annläggning och så. Fotade såklart Clara och ska fixa lite bilder att slänga upp här sen. Fick även själv rida men det gick inte så bra haha... Hon hade nämligen ingen lust alls att skritta eller trava så hon bara galopperade haha. Dessutom höll jag såklart inne henne och då börjar hon studsa så Clara fick sej ett gott skratt iaf... Sen föreslog såklart Clara att jag skulle ta ett skutt över en liten stock, så varför inte? Aha i rasande fart kom vi mot den lilla stocken men; det gick!
 
Det blev dock bara 3 bilder som jag vågar visa här haha...
Dessutom så hade jag längre läder än jag är van vid så kunde inte trampa ner hälen, och då hade vi kortat lädrena haha...
 
Ska fortsätta att skicka bilder till Clara och själv redigera några på henne!
 











Kom ihåg mig?