Ett inlägg till Bästavänner

¦
Detta inlägg är skrivet till mina tre bästa vänner. OM du är en av dom läs det, är du inte en av don läst det endå för jag antar att du själv är någon annans bästa vän och att de säkert känner likadant som jag gör just nu. Detta är hur jag känner/ser på min bästavänner relationon och jag lovar att du säkert kännt likadant någongång.
 
Kan börja med att säga att vi haft lite disskusioner om hur vi sätter igång Mulan och ni kan om ni vill gå och kolla på dessa kommentarer, för det har jag inget emot. Fler kommentarer om det svarar vi inte längre på på bloggen så ifall det har med Mulan att göra så når ni oss på KIK - SharonHajny och/eller Gabbson.
 
Så nästa sak är då att en av mina bästavänner är inblandade i detta, och jag vet att dessa åsikter BARA kommer upp för att ingen av dem två längre rider i ÖG och inte kan göra hur de vill, och jag vet också att iaf en av dem hade gjort på ungefär samma sätt som vi gör nu, så att hacka upp sig är bara onödigt. 
 
Alla har vi blivit hackade på så du vet ju själv hur trevligt det känns. Det är inte kul alls. Speciellt hästtjejer är bra på att lägga näsan i blöt och börja "ta hand om alla andras hästar" istället för att sköta sitt egna. Jag VET att alla tycker det är det jobbigaste och jag kan inget annat än att hålla med. Vissa saker är inte rätt, men om om du/ jag/hon/han/den/det gör på ett sätt med sin häst (sålänge det på något sätt klassas som djurplågeri) så behöver man - tro det eller ej - inte lägga sig i, inte ens för fem öre.
 
Alla blir vi någon gång ovänner med våra bästisar, men man kallar ju dem bästavänner av en anleding ellerhur? 
Jag kan lita på mina bästa vänner, det är dom jag går till om jag mår dåligt. De finns alltid där för mig. Hur mycket vi än bråkar kommer de vara mina bästavänner, för det rolig och mest galna vi upplevt tillsammans slår ALLA våra bråk, konflikter och åsiker. 
 
 
 


Erika tha heting    •  

<3

Svar: <3
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?