Har redan gjort lite mycket

¦
Bruker ta som vana att så fort jag sätter mig vid datan så bloggar jag. Men idag var jag så sugen på att kolla på Skins först så det gjorde jag och sen kollade jag lite på youtube.
 
Skolan var som vanligt idag, typ chill. Imorgon har vi SO prov, mindre kul men tror endå att det kommer gå någorlunda bra.. får vi hoppas. Har som vanligt blogglust och som vanligt inget att blogga om. Får se om nått interssant ploppar upp i mitt huvud. Fått önskemål om åsiktsinlägg men måste ju komma på nått bra då...
 
Sen har ju blogg.se uppdaterat appen och än tyker jag den är lite klurig. Fast bra att man kan fixa textredigering men hittar inte om man kan ändra bildstorlek och då blir såkler bilderna små...
Mins detta ridpasset.. Gick hemskt och hon bara kicka och var dum... inte kuul. Tur att ponnyn mognat haha x)
 
 











Kom ihåg mig?