Mer om Mulan!

¦
Mulan, eller Mouland som hon egentligen heter är då den "nya" ponnyn som kommit till oss.
 
Hon stod här förra våren och var Claras försäljningsponny. Hon är en maxad B-ponny på ca 128cm mkh och nästan helt vit förutom små bruna prickar här och där. Hon är verkligen jättesöt! Som jag minns det är hon inte så jättebra på varken hoppning eller dressyr, liksom en allroundponny som verkligen gör vad man ber henne om. 
 
Hon är väldigt pigg (vilat några månader) och har riktigt mycket krut i baken... Hon busar till det i galoppen och drar ner huvet mellan frambenen och småskuttar med baken hihi. Jag vet faktist inte rikgit hur gammal hon är men säkerligen inte mer än 10 år. Sto är hon och rasen är väll typ welshponny kat. B skulle jag gissa på. 
 
Jag och Sharon kommer även rida henne nu om dagarna. Hennes hovar ska fixas och vi ska få henne i form så ska hon sedan säljas! Alltså familjen som äger henne har lite privata problem så Sarah erbjöd sig att ta hem Mulan och hjälpa dem att sälja henne. Shettisen som skulle komma med henne blev såld så sent som igår så endast Mulan kom hit! 
Jag är såååå ledsen för att jag måste ta en bild på när bästa Clara rider *fniss*
 











Kom ihåg mig?