Rena rama helvetet

¦

Kan börja med att säga att jag hade kunnat skriva mycket fler hemska saker, men jag vill inte att ni ska få se min hemska sida, för det vill ni inte. Tro mig.

Det har helt ärligt ALDRIG gått såhär dåligt för mig när jag ridit Soppan förut. Aldrig. Jag måste seriöst ha gjort något jävligt fel, för hon va hemsk. Hade lust att bara gå till ägaren och bryta kontraktet omedelbart. Få henne fucking såld. Visst det var varmt men det har det varit 150 andra gånger också så det är för helvete inte en jävla orsak till varför hon betäde sig som hon gjorde.

Fick frispel och kastade mig av hästen. Kunde inte titta på henne så jävla arg jag va, räkte över henne till Gabbi och stack så fort jag kunde därifrån. Satt sedan i sadelkammaren och tittade på TVD. 100 gånger bättre.

Det var allt för det detta ridpasset. Vill bara få det att försvinna och aldrig mer komma tillbaka. Den ända känslan innom mig just nu är hat och så kommer det va tills nästa ridpass då det SKA gå bättre för annars pallar jag helt ärligt inte med henne längre.












Kom ihåg mig?