Roliga saker jag gör till häst

¦
Ide från en annan blogg
 
Konstiga/random saker jag gör när jag rider:
 
● När jag rider heelt själv (ingen annan alls med varken till häst eller gående) brukar jag sjunga när jag skrittar fram/av. Igår t.ex sjöng jag barnvisan "Min kärar lilla ponny" till Soppan haha...
 
● Jag släpper stigbyglarna och pendlar med benen och gör olika "figurer" när jag skrittar fram/av. 
 
● När jag trillat av ponnyn (och det gått bra) kommer jag alltid gåendes till kameramannen och gör en random pose hah x) T.ex på bilden under..
 
● Kollar mobileeeennn ofc..
 
● "Övar" min hoppsits ahah. Alltså när jag skrittar fram försöker jag stå i en perfekt hoppsits.
 
● Memorerar glosor högt..
Så smexi man kan vara då...
 


zlutasekmodravy    •  

Att sjunga! Det låter gulligt!! M.

Svar: Men mamma x)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?