Avramlingar

¦ Gaby , Stallet , Åsikter
Kollade en annan blogg och i ett inlägg ställde hon frågan hur många gånger man trillat av. Tönkte själv efter men jag har ju helt tappat räkningen. På ridskola var det så mycket enklare att hålla reda på sånt då man inte trillade av så ofta (som jag gör nu iaf haha) men kan gissa på ett 40tal gånger om inte mer. Soppan har ju en tendens att busa till det och även lille Zwier.
 
Trots "så många" avramlingar så har jag nog aldrig mer än fått lite huvudvärk som gått över efter någon timme. Lyckas nämligen alltid hamna på bennen eller ta emot med händerna först. När jag fick mest ont av en incident trillade jag inte äns av utan fastnade i stigbygeln när hästen blev rädd och jag studdsade runt i sadeln. Detta hände till och med på MCR och än idag kan jag känna av smärta vid ankeln om jag böjer foten för mycket. I vilket fall som helst. Jag har någon slags reflex att ta tag runt halsen och inte trilla av förrens jag är bered och kan ta emot på ett bra sätt. Väldigt smart enligt mej själv haha!
 
För det mesta tycker jag bara det är kul efter att jag trillat av. Klar man blir förvånad men ibland så ser det så kul ut och så lyckas man få det på film också. Får hoppas jag har fortsatt tur med mina avramlingar!
Tror dessutom jag är skylldig mina vänner en del uppsättning kakor nu, har ju en tendens att trilla av några gånger i månaden x)











Kom ihåg mig?