Dressyrtrimm

¦ Stallet , Surprise
Slutade senare idag så allt blev lite förskjutet i stallet. 
 
Började iaf med att ha lektion för ena barnet men hon ville bara rida ut så gick bara med. Sen ringde jag en tjej jag haft mailkontakt med ang sommarbete och ska åka och kolla på det nån gång i helgen! Med Soppan blev det dressyr med fokus på min sits. Red mest utan stigbyglar och så fick Ester kommentera min sits. Tillslut blev den helt okej! Senare så övade jag att fatta galopp på medellinjen och ut på volt som gick över förväntan. Hon fattade rätt galopp varje gång och kunde hålla den så länge jag ville! Tillslut fick hon två äpplen innan hon skulle ut i hagen igen.
 
Sen hoppade vi lite studsmatta med barnen inna vi åkte hem. Hemma nu och ska snart äta och kolla hp!











Kom ihåg mig?