Härlig och odräglig

¦ Stallet , Surprise
Ponnyn visade sina två olika sidor idag alltså.

Började med att ta en promenad med alla hästarna och när det var Soppan tur  så visade hon sin dåliga sida... Hon stannade hela tiden och vägrade att gå hur många olika sätt jag än testade. Hade kedja under så vet inte om hon störde sig sååå mycket på det för när jag satte det utan blev hon bättre. Sen så tvättade jag alla hennes boots innan jag myste i boxen med henne. Bara la på hennes rygg, kramade och pussade på hennes hals och lyssnade till det tuggande ljudet i ett annars helt tyst stall. Just då var hon den mest älskvärda ponnyn någonsin. Sen åkte jag hem och eftersom mitt internet är ute så kunde jag inte blogga förrens jag kom hem. Nu ska jag äta och kolla Ryttareliten!













Kom ihåg mig?