Hoppning med Såpan

¦ Stallet , Surprise
Efter skolan så gav jag mej av till stallet.

Väntade mig en pigg ponny då hon vilat i 3 dagar och hon var väll ganska pigg kan man säga. Fixade ordning henne och tanken var att hoppa lite idag. Började dock värma upp med bommar och i galoppen la jag fokus på tempot efter hindret då vi haft lite svårigheter där.
Började sedan med små kryss och han knappt korta tyglarna innan hon satte iväg... Det roliga var att hon gjorde så varje gång hehe. Hade lite problem med vägarna i början men fokuserade bättre sen så vägarna blev bättre senare. Min sits har dock blivit bättre av lite paus. Men annars har jag inget att klaga på, Soppan vägrade några gånger men jag la henne fel och blev lite osäker helt enkelt. Men vi fick till några fina språng!
Red nog lite mindre än en timme och hunnit chilla lite i sadelkammaren och ska snart hem i stormen.. Typ.












Kom ihåg mig?