Lyx vs. budget

¦ Gaby , Åsikter
Till hösten när vi ska börja på böke (förhoppningsvis ahah) så ska vi få en ny ridhjälm. Har länge velat ha Wellington Classic sen jag provade Cajsas och tyckte den var både skön och passade mitt huvud. Sen hittade jag Jacson Wen som är samma typ fast billigare. Den stora skillnaden är då spännet. Vilken ska man välja? Dom ser nästan helt lika dana ut men priset skilljer sig. Just nu lutar det åt Jacson Wen då jag inte vill lägga jääättemycket pengar på en till ridhjälm. Tycker dessutom att Jacsons är lika snygg som den dyrare.
Cajsas hjälm var något stor på mej men som sagt, gillade den!
 
Dock är ju min absoluta favorithjälm GPA Extreme men den kostar runt 4000kr och det är alldeles för dyrt tycker jag. Dessutom var den inte sååå skön som jag trott när jag provade den men ack så snygg... Hade dock lätt velat ha den mest endå...











Kom ihåg mig?