"Och vad exakt försöker du signalera?"

¦ Djur , Vardag
Skolan idag var väldigt chill. Hade prov första lektionen och det gick *****, andra lektionen (matte) hade vi vikarie och efter det stack min grupp ich filmade vårt lilla projekt över svenskan och lunchen. När vi kom till skolan igen hade vi SO varav rubriken kommer ifrån. En kille försökte säga att han behöve en penna lite sådär diskret men det slutade inte så bra när läraren frågade honom vad han gjorde. Efter det hade vi halvklass i fysik där vi tittade på en film om Big Bang och då hade vi också vikarie så ja hela dagen gick fort.
 
Efter skolan begav jag mig ut till parken och fotade lite i parken, ankorna var lite osiciala och flöt iväg från mig hela tiden men någon bra bild blev det. 

Nu ska jag alldeles strax kolla lite Desperate Houswifes, är snart klar med första säsången :):)):):):):::):)::)):):):)











Kom ihåg mig?