Vad har varit viktigare att blogga då?

¦ Vardag
Inget typ... 
 
Vaknade vid åtta sen spelade vi Sims till typ två då vi gick till Clara och blev körda till stället vi skulle kolla på. Det var verkligen drömmplatsen där och personerna var sukt trevliga. Eftersom vi nu ska ta med fler hästar än de trodde skulle de höra med en annan som har häst där om nån sak ang. en annan stor hage (deras hagar är helt otroliga) och så skulle de återkomma. Det finns paddock där och två gräs-slingor att rida på sa dom och några andra tjeje ri vår ålder står i stallet med sina ponnys. Så nu kan man bara hoppas!
 
Efteråt så stack alla fyra (jag, Sharon, Ester och Clara) hem till oss och gjorde tacos och sen kollade vi på War Horse. Dom stack precis hem och jag stratade precis datan. Har inte orkat sätta igång den haha så därför har jag inte bloggat + att vi fick igång Sims med hästmodsen i så måste ju spela nu! Aja, ni får några fina bilder senare från sims tror jag!











Kom ihåg mig?