Freshman

¦ Gif's , Serier , Vardag
kind of?? egentligen är vi sopohmore men jaja hahah
 
i alla fall så var det första dagen i skolan idag. Vet inte vad jag ska säga om klassen änsålänge då alla mest satt tysta och glodde på varandra haha. Inget större klydd med något och v har väl fixat upp sadelkammaren ganska bra tycker jag hohoh.
 
Börjar åtta imorgon i stallet och måste därfr lägga mig tidigt då vi ska upp klockan 6 (?!?!?!) så ska alldeles strax duscha ch sen vet jag itne riktigt vad jag hittar på. Lär bli lite off-bloggning denna veckan då mycket händer men försöker slänga in ett inlägg någongång!
 
 


Clara    •  

OMG satte precis på den plastic dreams och precis när han sa feshman så läste jag er rubrik omg omg

Svar: hhhahahhahaa xd
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?