igår va jag trött

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise , Vardag
Efter att vi kollat TW så somnade vi och vaknade inte förrens vid tio och då gick vi och la oss igen...
 
Skulle till läkare kvart över tio idag men larmet gick som vanligt kl 6. Somnade om till typ halv tio och sen fixade jag mig för skolan osv. Efter läkarbesöket tog jag (och Sharon, hon hade varit hos tandläkaren) och var väll i skolan strax över tolv. Hade biologi och svenska och så slutade vi lite tidigare. Kollade på tvåornas hopptränig lite och sen mockade vi ponnyernas boxar och fixade hö innan vi tog in dom. 
 
Jag red Joe idag och klädde han i vår orange outfit. Red i paddocken och han var laaaaaat. Beror delvis på att han är väldigt öm men han är ju ingen räser för den delen heller. Han skötte sig bra bortsett från hans seghet och blev väldigt fin i galoppen samt kunde hålla den mycket bättre. Nån gång denna veckan ska han också få skor runt om då han är helt otroligt fruktansvärt öm....
 
Imorgon är det mest stall hela dagen och sen ska det ridas. Kanske blir hoppning annars tar vi nog och rider ut lite!


Ester    •  

Är han öm både fram och bak? Om det mest är fram kan ni annars få låna mina boots! Antar att han har ganska stora och utflutna hovar?? Så de kanske kan passa heheh :)

Svar: både bak och fram tyvärr, helt sjukt... ja fast det är hans bakhovar som är mest utflutna xd haha om vi inte får tag i hovis snart vill vi gärna låna dom! :)
Sharon Eden America Hajny

simone    •  

mysig blogg! <3

Svar: tack! <3
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?