jag har fått utslag

¦ Andra Hästar , Djur , Natur , Stallet , Vardag
.. i form av blåa cirklar på handen, ritade av mig med en bläckpenna. Sympton för detta är uttråkad strax innan cirklarna dyker upp... 
 
Kan beskriva att dagen var lite tråkig idag trotts vi hade övervägande mycket stall. Men det är inte alls många hästar där än så finns knapp nått att göra och Soppan är inte där så.. Det som var lite kul va väll att fylla vatten med Andrew för de kör ju en bil med sånt släp efter med vattentunna och sen hade vi varit och fyllt vatten hos busshållplatsenhagen så kom Clara (hon har sovmorgon) så skulle vi köra ner men det fanns bara platsen i framsätet så alla vi tre klämde in oss där (jag, Sharon och Clara) hah det var lite kul.
 
Meeeeen Joe har kommit! Kom typ kl 2 eller nått, superlugn hela resan och direkt som han kom in i boxen började han äta på höet. Eftersom vi fick gå lite från lektionen så gick vi tillbaka efter typ 20 min. Fick 20 minuters paus efter ett tag och då tog vi en promenad lite runt om, han är ju i akut behov av hovslagare (kommer imorgon till han!) så gick inte så jättelänge. Sen lämnade vi han i boxen igen och hade en lektion till och efter det hade vi stalltjänst. Efter stalltjänsten så gick vi lite till med han och mockade lite i boxen sen stack vi hem! Imorgon ska han få komma ut i hagen lite grann och så ska vi nog rida lite lugnt i ridhuset/paddocken efter han verkats! Annars är det en väääldigt tråkig skoldag imorgon...











Kom ihåg mig?