sorry mom you’ve hit ask limit

¦ Andra Hästar , Stallet
Tjenare! Kom hem för typ 40 min sedan oh bestämmde mig nu efter lite tid på tumblr att jag skulle blogga för basically alla fränds tjatar om det hela tiden hah
 
Okej så för att göra en histora lite kort så var det en fucking tarantella i huset klockan 12 på natten och det tog typ 2 timmar för oss att mörda den. Film finns på FB och fixar eventuellt en längre version senare. Ester och Clara har inakorderat sig på hotell Hajny och vi ska (när vi blir hungriga) gå och köpa BK. 
 
Har ridit både igår och idag. Inget speciellt att skriva om då hästrna är ganska dåliga på alla sätt och vis, men men. Alltid bättre än inget! Någon skulle även komma och prova Müsli men kom aldrig så vi hade hästen inne och bara stod och snackade. Det hade regnat extremt också vilket förmodligen var för att vi hade dödat spindelfan och jag var den ända som erbjöd mig att gå och släppa ut hästen i hagen - i foppatofflor dessutom hahah
 
 
 
 











Kom ihåg mig?