hur man glömder och kommer på sin kod

¦ Vardag
Idag var jag hemma men imorgon skrivs jag in på Real!
 
Känns som det börjar falla på plats nu. Tråkigt nog blir det ingen flytt till klågge då stallägaren säger upp stallet och alla hästar ska flyttas bort så vi är i full gång med att leta nytt stall. Förmodar ny flytt i början på nya året istället. Så kommer blir mycket kolla stall på helgerna. Dessutom närmar sig jul men pank som jag är har jag inga pengar till att köpa julklappar med.... Så lite så ligger det till, blev överlycklig för kom på min bank kod idag när jag handlade på Sharons kort så det var kinda en lättnad. Annars har jag kollat lite film, imorgon kommer hovis så ploppan får nya skor, jag skrivs in på skolan och ska till stallet. Sharon har varit i stallet igår och idag för jag var fler dagar i rad innan dess. Annars så kollar vi fortfarande SPN och blir klara med säsong 1 idag! Räknar med mycket plugg nästa vecka (mest hela tiden tills jag kommer ifatt) så kommer om möjligt bli ännu mindre bloggning för min del.











Kom ihåg mig?