sometimes when I close my eyes I can’t see

¦ Andra Hästar , Surprise , Vardag
JULAVSLUTNING IDAG! WOOP WOOP LEDIGA YEEEEYYY
 
I alla fall så stack vi till skolan typ halv tio och sen hade vi lite "avslutning". Efter det gick vi och åt typ kvart över 11 och har typ precis kommit hem! Har tyvärr abslout inga ideér på vad jag vill göra, blir nog att kolla YT och kanske spela lite.. 
 
Igår var jag i stallet, red först Soppan och det gick helt ok, i alla fall efter att jag sa till henne för att hon tramsade sig. Då gick det bra haha. Red dressyr och övade på skänkelvikningar i traven och skritten samt lite galoppfattningar! Sedan komm Emma och då red vi ut, hon hade Joe och jag red Zwier. Han var pigg och busig och bockade en gång men vi båda klarade oss tillbaka med alla ben på rätt ställen.
 











Kom ihåg mig?