2:a Februari

¦ Spel , Vardag
Ester sov här från igår till idag och så stannade hon här medans Gabbi åkte med Clara till böke. [Blev typ inte bjuden till att följa med, ingen aning varför, så ja jag var lite småsur..] Jag och E hade iaf det trevligt, spelade Sherlock Holmes spelet Ester köpt för ett tag sedan och sedan stack hon vid 3 tiden. Satte mig och spelade sims ett tag nu och byggde ett hus till Alex & Renesme :3
 
 
 


Clara    •  

Jag trodde Gabbi hade frågat dig. Trodde du inte ville ju :(( Klart jag ville ha med dig men du brukar inte hänga med :( <3

Svar: Nä hon hade inte frågat mig :( <33
Sharon Eden America Hajny

Clara    •  

Jaha tog det förgivet så tänkte jag att du inte pallade så tog inte upp det med dig :(
Men du är alltid inbjuden juu :( <3

Svar: Äsch det gör inget nu endå haha :] <3 kommer med nästa gång iaf ;))
Sharon Eden America Hajny

Clara    •  

Hihi bra bara säg till när du eller ni känner för det :D

Svar: gärna :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?